Přepracujte i starý obsah

Dejme tomu, že máte webové stránky již několik let a teprve teď jste se rozhodli, že by pro vás analýza klíčových slov nemusela být zas tak strašnou investicí. Určitě byste ale měli analýze podrobit celé stránky, ne jen aktuální obsah. Může se totiž stát, že vyždímáte nějakou tu návštěvnost i ze starého obsahu, který ještě není úplně mimo, není tedy zastaralý, ale akorát není tak hojně vyhledávaný. Vezměme si například takové recepty. Můžete mít roky staré recepty, které jste nahrávali na stránky a ty jsou stále relevantní. Plodiny, ze kterých se recepty vytváří, jsou stále k dostání, zvířata, jejichž maso v nich figuruje, taky ještě skáčou po světě, tak proč trošku neosvěžit text? Na rozdíl od různých vědeckých poznatků, zpráv nebo například technologických článků, jejichž obsah se rychle stává zastaralým, jsou takové typy obsahu stále relevantní a mohou být přínosem.Symbol s velkým písmenem C v přeškrtnutí
 
Proč byste tedy nerecyklovali starý obsah? Vše je možné, stačí je jenom optimalizovat. Využijte analýzu klíčových slov, kterou jste si zaplatili, a poznatky z ní aplikujte také na starý obsah, kterému zase trošku přiblížíte vysněné místo na stránce s výsledky vyhledávání. Určitě se také podívejte na možnosti, co by se dalo dělat s takovýmito články. Mnohdy je totiž ve starém obsahu schovaný poklad, který jenom čeká, až se na něj podíváte.různé marketingové pojmy v mraku
 
Zároveň je nutné, abyste dále tvořili nový obsah, který bude relevantní, s přidanou hodnotou, v souladu s obecným konsensem a taky informačně správný. Některé stránky těží z novátorství nebo z alternativních pravd a dezinformací, ovšem internetové vyhledávače se již nyní učí, jak s těmito weby zatočit a je jen otázkou času, než se jim sníží hodnocení úplně. Pokud je to možné, vyhněte se takovému obsahu a spíše se zaměřte na to, o čem víte, máte nějaké vědomosti či i nějaký doklad o dosaženém vzdělání a můžete se považovat za „experty“ v tomto poli. A budete překvapeni, jak to půjde krásně.