Rohože

Vlastní praxe úspěšně založená, zrovna otevíráte, první den v práci, děláte sami na sebe, prostě pohádka? Ale co se nestalo, přichází první klient a nemá si o co otřít obuv? Zapomněli jste totiž na rohože… To by se ale nemělo stávat, chce to co nejrychlejší nápravu. Další klient už musí pocítit sebevědomí Vašeho podniku!
Sice nám taková věc nemusí v plánech figurovat jako dvakrát zásadní, pravdou ovšem je, že zásadní zkrátka je. Klienti si mezi sebou poví nejen dojmy z Vás samotných, ale také dojmy z Vaší kanceláře. A ty už by nemusely být tak dobré, pokud zanedbáváte péči o detaily. Rohože jsou tím, od čeho bychom měli začít.

Profesionál se pozná

Profesionál se pozná také podle toho, že zkrátka a dobře ví, na co všechno se má zaměřit, pokud se chce v tvrdém konkurenčním boji udržet dlouhodobě na špičce. A neudrží se tam díky slevovým akcím, udrží se tam díky smyslu pro detail, který začíná právě u rohože…

anti-ox300x250-cz.jpg
Rohože
4 (80%)1
This entry was posted in Nezařazené. Bookmark the permalink.